موسسه پلکان | کلینیک تخصصی مالکیت فکری(ثبت اختراع وبرند)

زبان برند شما چیست؟ | موسسه پلکان

علامت تجاری
زبان برند شما چیست؟

 

زبان برند شما چیست؟

 

 دانلود فایل پی دی اف قانون ثبت طرح های صنعتی

 دانلود مقاله "زبان برند شما چیست "


قرنهاست، تجّار، برای معرفی شخصیت تجاری خویش یا تمایز كالاها وخدماتشان از سایر رقبا از اسامی و برند استفاده میكنندكه امروزه مهمترین موضوع در عرصه رقابت و بازاریابی است.
یک تصویر، گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش می‌کنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است.

 

ثبت علامت تجاری، ثبت اختراع


وقتی با یک مشتری شروع به کار می کنید باید بدانید اثری که تولید می کنید فقط به بد یا خوب بودن طرح بستگی ندارد. این موضوع تا حد زیادی به روشی که طرح با طیف گسترده ای از چیزها مطابقت پیدا می کند وابسته است.
شرکت مخابراتی O2 معتقد است لحن درست «سلاح» برندسازی است؛ در حالی که موسسه مالی Nationwide و شرکت سیسکو نیز با انتخاب زبانی خاص برای برند خود قصد دارند تجربه مشتری را توسعه داده و تفاوت ایجاد کنند. 
کت وارد اسمیت، رییس کمپین و تجربه برند شرکت O2 می‌گوید «درست است که ما لوگو، تفکر و رنگ‌های مخصوص به خودمان را داریم؛ اما از نظر من زبان یکی از بزرگ‌ترین سلاح‌های برندسازی است. ما 23 میلیون مشتری و 10 هزار کارمند داریم و هر دقیقه از روز در حال گفت‌وگو با این مشتریان یا تلاش برای پیدا کردن مشتریان جدید هستیم. ما می‌توانیم آگهی‌های تلویزیونی زیبایی بسازیم و بیلبورد‌های بزرگی درست کنیم؛ اما مکالمات روزانه رو در رو هم به همان اندازه مهم هستند.» 

 

نوشته شده توسط مدیریت سایت در تاریخ شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵