موسسه پلکان | کلینیک تخصصی مالکیت فکری(ثبت اختراع وبرند)

برترین شعارهای تبلیغاتی از برندهای موفق | موسسه پلکان

علامت تجاری
برترین شعارهای تبلیغاتی از برندهای موفق

 

برترین شعارهای تبلیغاتی از برندهای موفق

 

برخی از شعار ها با به بازی کشاندن نام برند به شیوه ای خلاقانه به ایجاد آگاهی از برند کمک می کنند؛ مانند شعارهایی مانند «Citi هرگز به خواب نمی رود.» (برای Citi Bank) یا « با B&Q همه کار ممکن است» برخی دیگر از شعارها با ایجاد روابط ضمنی قدرتمند میان برند و رده‌ی محصولات و خدمات ارائه شده، نقش تاثیرگذاری در افزایش آگاهی از برند دارند. به عنوان  مثال، شعار «Life Time شبکه ی تلویزیونی خانم ها»  در زمره این نمونه ها قرار دارد. اما مهمترین نقش شعارها، تقویت جایگاه برند و توسعه‌ی نقاط تمایز مطلوب در میان مشتری‌های هدف است. به عنوان مثال، «با Sumsunge هیچ چیز آنقدر که فکر می‌کنید مشکل نیست!» یا زندگی نیازمند Visa است»؛ نمونه هایی از جایگاه‌سازی برند از طریق شعارها هستند. برای رهبران بازار، شعارها اغلب نقش «تبلیغات پر جنجالی» را بازی می‌کنند که در آن ها برتری های برند با اندکی اغراق به رخ رقبا کشیده می شود، مانند «این تلویزیون نیست، HBO است» یا شعار «Gillette بهترین همراه برای یک مرد.»

 در ادامه به معرفی شعارهای برتر تبلیغاتی از برندهای مدرن می‌پردازیم:

 

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

فولکس واگن: کوچک فکر کنید.

پورشه: جایگزینی نیست

ثبت علامت تجاری - ثبت برند

 آستون مارتین: قدرت، زیبایی و روح.

 فورچن: برای افرادی که تغییر را رقم خواهند زد.

 ریبوک: من همانی هستم که هستم.

ثبت برند- ثبت علامت تجاری

آدیداس: غیر‌ممکن وجود ندارد.

 مارک اند اسپنسر: حق همیشه و کاملا با مشتری است.

نایک: فقط انجامش بده!

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

  سونی: باورش کن.

 ‌آی مکس: بزرگ فکر کن.

آی‌بی‌ام: راه‌حلی برای سیاره هوشمند.

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

دوپونت: معجزه دانش.

 انرگایزر: به مسیرت ادامه بده، ادامه بده، ادامه بده ...

کداک: لحظاتت را به اشتراک بگذار، زندگی ات را به اشتراک بگذار.

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

 پلی‌استیشن: در دنیای خود زندگی کنید، در دنیای  ما بازی کنید.

 کانن: آن چیزی را که ما اعتقاد داریم ببینید.

دیزنی لند: شادترین نقطه روی زمین.

 

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

 

فدکس: وقتی که هیچ فردایی نیست.

 مک دونالد: من عاشقشم!

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

آژاکس: قوی‌تر از کثیفی.

کوکاکولا: درب قوطی را باز کن تا سرحال شوی.

ثبت علامت تجاری - ثبت برند

تگ هیور: موفقیت، یک بازی ذهنی است.

 ام اند ام: در دهانتان آب می‌شود، نه در دستانتان.

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

المپوس: دید شما آینده شماست.

لیوایز: کیفیت هرگز از مد نمی‌افتد.

 

ثبت برند - ثبت علامت تجاری

وال مارت: پول بیشتری ذخیره کنید، زندگی بهتری داشته باشید.

شعارها اغلب با فعالیت های تبلیغاتی شرکت رابطه ی تنگاتنگی می‌یابند و با ارائه‌ی اطلاعات تشریحی یا ترغیبی، خلاصه‌ای از آنچه در تمام تبلیغات گفته شده به مخاطبان ارائه می کنند. به عنوان مثال شعار برند DeBeer «الماس همیشه می‌ماند»  الماس را به عنوان هدیه‌ای برای نشان دادن عشق ابدی و فنا ناپذیر معرفی می کند. برخی از مبارزات تبلیغاتی با هدف معرفی و تعمیق شعار در ذهن مصرف کنندگان طراحی می شوند و پیام های ذکر شده در این تبلیغات می تواند به عنوان شعار برند برای یک دوره زمانی معین در ذهن مصرف کننده جای گیرد.. به عنوان مثال، در طول سال های اخیر، Nike در فعالیت های تبلیغاتی خود از شعارهایی همچون «چرا ورزش؟»، یا «من می توانم» استفاده کرده است، اما در این فعالیت ها، هرگز شعار اصلی خود را، Just do it، ذکر نکرده است. شعارهای جایگزین می توانند به عنوان شیوه ای به کار روند که برای دورۀ زمانی کوتاهی به شعار اصلی برند «استراحت دهند» و عبارت جدید و تازه تری را برخلاف عبارت تکراری به مشتری ها معرفی کنند. 

 

نوشته شده توسط مدیریت سایت در تاریخ شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴